حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در صحن علنی شورای شهر اراک

آثار اقدامات مثبت حوزه سلامت تا سالیان متمادی باقی خواهد ماند

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۰ کد : ۴۴۳۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۳
دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک حضور یافت.
آثار اقدامات مثبت حوزه سلامت تا سالیان متمادی باقی خواهد ماند

به گزارش وب دا مرکزی؛ در این نشست پیرامون تعاملات مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی در افتتاح پروژه های عمرانی حوزه سلامت و پیشبرد سایر امور پیشرفت این پروژه ها بحث و تبادل نظر شد.
داوود قربانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در این نشست از تلاش های مجدانه و پیگیری های مستمر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کادر اجرایی در راه اندازی پروژه هایی که سالیان متمادی دچار رکود شده بودند، تقدیر و تشکر کرد.
دکتر امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن تبریک اعیاد و گرامیداشت چهلمین روز شهادت دکتر آیت اله رئیسی و همراهان، گفت: با افتتاح ۴ پروژه بزرگ سلامت در اراک شاهد تحول بزرگی در زمینه بهداشت و درمان استان مرکزی بودیم و آثار و برکات این اقدامات مثبت و ارزشمند، سالیان متمادی برای مردم شریف استان باقی خواهد ماند.
وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی علیرغم نزدیکی به پایتخت کشور، از نظر بهداشت و درمان دچار عقب افتادگی های بسیاری است؛ ادامه داد: به زودی دو دستگاه MRI دیگر به استان مرکزی وارد می شود و جبران مشکلاتی خواهد شد که از دوره های قبل به این دولت به ارث رسیده است.
دکتر امانی ابراز داشت: ریل گذاری های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم به گونه ای است که در هیچ دولت دیگری تا سال های دیگر تکرار نخواهد شد و اقداماتی چون اجرای طرح دارویار، تعرفه گذاری پرستاری، از بین رفتن صف کاشت حلزون، رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال و … از جمله امور ارزشمندی است که از این دولت به یادگار خواهد ماند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن ارائه گزارشی از ۴۸ پروژه عمرانی حوزه سلامت استان، خاطرنشان کرد: بیمارستان قدیم حضرت ولیعصر (عج) حمایتگر بیمارستان جدیدالاحداث است و در فاصله زمانی کوتاه جا به جایی ها و انتقالات بین این دو بیمارستان صورت می گیرد.
رییس دانشگاه با بیان برنامه های پیش روی شهر اراک در حوزه بهداشت و درمان، به انتظار مجموعه برای همکاری های شورا و شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که دانشگاه علوم پزشکی اراک در جهت پیشبرد برنامه‌هایش به همراهی شورای شهر و شهرداری نیاز دارد اصلاح حریم بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و جا به جایی هرچه سریعتر پمپ بنزین و تامین پارکینگ این مجموعه درمانی در راستای بهسازی این مرکز آموزشی درمانی است که امیدواریم با همراهی دستگاه های اجرایی دخیل هرچه زودتر این مهم محقق شده و مسیر تحقق آن هموار شود.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک شورای شهر اراک


نظر شما :